czwartek, 22 czerwca 2017

FIKU MIKU czyli kreatywne zabawy z dziećmi. Tu i teraz.


Każdy dzień jest coraz cieplejszy. Mamy czerwiec, a dni są coraz dłuższe. Kilka dni temu siedziałam na ławce w parku i korzystałam z tego, że wyszło słońce. Jego promienie otuliły mnie swoim ciepłem. Patrzyłam w niebo i ujrzałam coś niesamowitego. Wiatr tańczył z „białymi płatkami śniegu”. Nie wiem co za drzewo taki pyli, ale mnie to wprawiło w świetny nastrój. Zapragnęłam złapać kilka płatków, tak jak to robię zimą, gdy pada śnieg. Poczułam się jak małe dziecko. Słuchałam jednocześnie muzyki, którą uwielbiam. Jest wyjątkowa, bo dźwięki wydobywają się z maleńkich ptasich dzióbków. 



Zachęcam Cię do spędzenia czasu z dzieckiem na świeżym powietrzu. Może to być las, łąka lub park, gdy wracacie ze sklepu. Pokarz dziecku jak wszystko pięknie kwitnie, poczujcie jak pachnie przyroda. Zabierz swoją pociechę na zachód słońca. Poobserwujcie jak w krótkim czasie niebo mieni się tysiącem barw. Pooddychajcie głębiej przez chwilę. Spróbujcie pochodzić boso. Jeżeli jesteście nad rzeczką popluskajcie się w wodzie. Poczujcie całym ciałem to jak pięknie jest na łonie natury.

Marzena Kaczmarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz